
Projekt „Innowacyjna przestrzeń edukacyjna” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027
Zespół Szkół Geodezyjno-Technicznych w Łodzi realizuje projekt pn. „Innowacyjna przestrzeń edukacyjna”, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021–2027.
Celem projektu jest podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Geodezyjno-Technicznych w Łodzi poprzez:
- współpracę z otoczeniem społeczno-gospodarczym,
- wsparcie 7 (4K/3M) nauczycieli w rozwoju kompetencji zawodowych,
- modernizację i doposażenie pracowni szkolnych w sprzęt specjalistyczny oraz pomoce dydaktyczne,
- organizację wsparcia dla 108 (28K/80) uczniów, w tym:
- staży zawodowych,
- doradztwa edukacyjno-zawodowego,
- kursów specjalistycznych,
- zajęć uzupełniających wiedzę zawodową i językową,
- przygotowania do egzaminów zawodowych i maturalnych.
Główne działania w ramach projektu:
- adaptację i doposażenie pracowni ZSG-T,
- podnoszenie kwalifikacji nauczycieli,
- zajęcia rozwijające wiedzę i umiejętności zawodowe uczniów,
- przygotowanie do matury i egzaminów zawodowych,
- koła zainteresowań,
- doradztwo edukacyjno-zawodowe,
- staże uczniowskie.
Grupa docelowa i potrzeby uczestników projektu
- uczniowie ZSG-T na kierunkach: technik geodeta, leśnik, informatyk:
– oczekują bezpłatnych szkoleń, zajęć rozwijających kompetencje zawodowe oraz staży pogłębiających wiedzę praktyczną. - Nauczyciele ZSG-T:
– potrzebują szkoleń podnoszących kwalifikacje i kompetencje zawodowe oraz szkoleń w zakresie przeciwdziałania dyskryminacji.
Uczestnicy projektu pracują lub zamieszkują na obszarze woj. łódzkiego w rozumieniu przepisów KC, placówka ma siedzibę na terenie woj. łódzkiego.
Okres realizacji projektu:
01.09.2025 – 31.08.2027
Wartość projektu:
• Całkowity koszt: 2 461 270,66 zł
• Dofinansowanie z Funduszy Europejskich: 2 215 143,59 zł
#Fundusze UE
#FunduszeEuropejskie
